sâmbătă, 10 august 2024

***

 Dacă ar trebui să cer iertare cuiva... mi-aș cere-o mie.

Pentru dăți-le în care m-am agățat de durere pentru că mi-a fost frică de fericire.

Pentru că m-am agățat de ceea ce m-a rănit în loc să renunț.

Pentru că nu eram liberă când cușca era deschisă.

Pentru că am lăsat să mă iubească atunci când a vrut.

Pentru că am dat totul și nu am așteptat nimic în schimb.

Pentru că mi-am irosit lacrimile pe ceea ce nu merita.

Pentru că am adunat firimiturile pe care mi le-a lăsat în cale.

Pentru că nu m-a văzut... și nu am ridicat capul și am rămas blocată.

Pentru că mi-am lăsat viața deoparte și am dat prioritate la ceea ce ar spune oamenii.

Pentru că am vrut să fiu o sculptură în mâinile celor care nu sunt artiști.

Pentru că îmi era teamă și frică...

pentru greșelile mele...

pentru eșecurile mele...

pentru ceea ce am trăit și pentru ceea ce mai am de trăit...


Îmi cer iertare de 100 de ori și de 101, IERTĂ-MĂ!

 

- Glorya Miranda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Atunci cand esti singur,iti doresti compania cuiva. Cand esti in cuplu, iti lipseste libertatea. Cand nu ai de munca,iti doresti sa lucrezi...