duminică, 25 august 2024

***

 Mariana Alexandru 

( pseudonim Steel Alexandru )


M-ai decupat


M-ai decupat din lumea mea de vis

Și m-ai adus în lumea ta, mai vie,

Și ai făcut, imi pare dintr-adins,

Să retrăim o caldă armonie.


Mi-ai adunat din stele, o cunună,

Din flori-petale, rochie mi-ai pus,

Și-n leagăn, tu m-ai dat pe-un colț de lună,

Și șoapte tandre în tăceri mi-ai spus.


M-ai zugrăvit in doruri și-așteptare,

Și-n zâmbete suave de copil,

Dorind să construiești imaginea pe care,

Ți-ai proiectat-o în visu-ți juvenil.


M-ai recompus din piese de lumină

Și cu răbdare,  tu le-ai îmbinat

Și le-ai lipit cu pacea ta divină,

Ce stă in adevăruri rostite, răspicat.


M-ai decupat din lumea mea de vis

Și-n lumea ta m-ai pus ca început,

Și după toate cele ce mi-ai zis,

Încep să mă  conving: dreptate ai avut!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...