sâmbătă, 31 august 2024

😁😁😁

 Un polițist își face rondul de noapte prin parc, când aude dintr-un tufiș :

- Ptiuu ! ce cartevsm tras !!!

Gândind c-a prins pocheriștii, și merge cu ei la sediu a căldură, se apropie tiptil de tufiș, îl dă deoparte și acolo culmea un singur bărbat care scuipa pe jos supărat.

- Unde-s banii, unde-s cărțile și jucătorii ?

- Ce cârti, ce jucători domnule polițist,  sunt singur.

- Atunci ce ziceai de cărți  ?

- Azi dimineață am intrat în cafeneaua de la coț, mi-am comandat o cafea ș-un coniac, iar vizavi de mine s-a așezat o "bombă" de femeie cu care am intrat în vorbă. Din una în alta am ajuns să mă invite la ea la o cafea ș-un coniac mai bun. Acolo a apărut goală în fața mea cu două cărți de joc, un as ș-un popă, ș-a zis :

- Dacă tragi asul mă fwți, dacă tragi popa îmi dai limbi, și ptiuuu ce carte am tras...!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...