sâmbătă, 31 august 2024

😁😢😁

 Sunt înca în pat...


Şi nu-mi pot lua gândul de la tine, de la noaptea trecutã...

Mi-as dori atât de mult sã te strivesc la pieptul meu !

 În noaptea caldã , ai venit la mine pe neasteptate ...

Şi ceea ce s-a întâmplat...

A lasat în mine senzatii de neuitat.

Ai aparut de nicaieri şi fãrã sã-ti fie teama sau rusine, te-am surprins atingând trupul meu gol...

Mi-ai simtit indiferenta şi m-ai muscat fãrã milã ...înnebunindu-mã.

Ne-am zvârcolit toata noaptea într-un joc nebunesc! În zori am adormit în sfârsit, obosit ...


Astazi, când m-am trezit, te-am cautat îndelung, dar nu te-am mai gasit ...

 Cearsafurile cazute de pe pat sunt singurele martore ale noptii trecute.


Pe corp am înca urmele muscãturilor tale, mã ard şi nu mã lasã sã te uit ...

În noaptea asta ma voi preface cã dorm şi te voi astepta sã apari din nou...

          TÂNTAR NENOROCIT !!!


   NOAPTE LINISTITÃ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...