duminică, 25 august 2024

😁😁😁

 "1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FĂCUTĂ: „Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am terminat de făcut curat”.


2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA: „Roagă-te să iasă oja aia de pe dulap”.


3. Mama m-a învăţat ce e LOGICA: „Pentru că aşa am zis eu, DE-AIA”.


4. Mama m-a învăţat MAI MULTĂ LOGICĂ: „Dacă pici din leagăn şi-ţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş”.


5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA: „Plângi în continuare şi o să-ţi dau eu motiv să plângi”.


6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL: „Uită-te la murdăria de pe ceafa ta”.


7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA: „Camera voastră arată de parcă a trecut o tornadă prin ea”.


8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA: „Ţi-am zis de un miliard de ori: nu mai exagera!”


9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII: „Eu te-am făcut, eu te omor!”


10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI: „Nu mai fi mută ca taică-tu”.


11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA: „Zi mersi ca în lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi care nu au părinţi la fel de minunaţi cum ai tu”.


12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA: „Aşteaptă numai până ajungem acasă”.


13. Mama m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI: „O să ţi-o primeşti când ajungem acasă”.


14. Mama m-a învăţat ce e UMORUL: „Când o să-ţi tai degetele de la picioare cu cleştişorul, să nu vii plângând la mine”.


15. Mama m-a învăţat CUM SĂ DEVIN UN ADULT: „Dacă nu mănânci legume, nu o să mai creşti niciodată”.


16. Mama m-a învăţat ce e GENETICA: „Eşti exact ca taică-tu și mă-ta mare”.


17. Mama m-a învăţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC: „Închide uşa după tine. Ţi se pare că te-ai născut în cort?”


18. Mama m-a învăţat ce e ÎNŢELEPCIUNEA: „Când o să fii de vârsta mea, o să înţelegi”.


19. Şi, mai ales, mama m-a învăţat ce e JUSTIŢIA: „Într-o bună zi o să ai şi tu copii. Şi sper să fie exact ca tine”.


Preluat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...