sâmbătă, 10 august 2024

***

 ÎȚI ÎMPRUMUT CORPUL MEU... 💜😔💜💜😔😔💜😔💜😔💜😔💜


Când îmi spui că sunt leneșă, când îmi spui că sunt exagerată, când crezi că sunt negativistă, când spui că nu poate să doară atât de tare.

Când disperați că nu mă vedeți zâmbind, când nu înțelegeți de ce nu pot dormi, când vreți să mă duceți la încă un doctor și eu refuz, când mă vedeți că mă culc fără chef să mai continui, Vă împrumut corpul meu...


Când crezi că vreau doar atenție, când crezi că poate nu e chiar așa de rău cum îl descriu eu, când mă vezi plângând, când te gândești să mă lași singură, îți împrumut corpul meu...


Ți-l împrumut doar pentru o zi, ca să nu-ți vină să dormi la nesfârșit... Ți-l împrumut pentru o singură zi, pentru că nu vreau să simți acea depresie bruscă și profundă, ți-l împrumut pentru o singură zi, pentru că nu vreau să văd în ochii tăi cum viața ta se ofilește.


Ți-l împrumut doar pentru o zi... Ca să înveți să simți empatie, ca să vezi viața cu dorința de a stoarce fiecare secundă din zi, ca să înveți să te bucuri chiar și de cel mai mic lucru alături de familia ta. Ca să vă umpleți sufletul de amintiri fericite cu prietenii și să-l goliți de momente amare și fără gust...


Ți-l împrumut pentru o zi, pentru că cu el vei învăța ce este puterea, pentru că cu el vei ști ce costă cu adevărat, pentru că în acea zi vei înțelege că sunt o războinică.


Ți-l împrumut pentru o zi, pentru că cu el vei cunoaște valoarea unei zile bune, valoarea mâinilor tale, a picioarelor tale, a spatelui tău sănătos.

___________

        sursa: net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Atunci cand esti singur,iti doresti compania cuiva. Cand esti in cuplu, iti lipseste libertatea. Cand nu ai de munca,iti doresti sa lucrezi...