duminică, 25 august 2024

🙏🙏🙏

 Ma rog...


Mă rog la floarea de cireş,

Mă rog la frunza de măceş,

Mă rog la spicul grâului:

Dă-i omului tot ce-i frumos.

Dă-i gânguritul cel duios

Al porumbeilor pe ram,

Dă-i boare de parfum prin geam;

Dă-i dorul de-a umbla prin munţi,

Cu zori şi cu zăpezi pe frunţi,

Cu flori pe cărărui, pe stânci,

Cu vulturi peste râpi adânci;

Dă-i pâinea albă lângă vin

Şi peste casă cer senin

Şi frate bun şi bun vecin

Şi somnul noaptea fără chin;

Dă-i chipul din izvor curat

În care şi-a astâmpărat

Şi setea şi obrazul cald

În drumul lui către înalt.

Mă rog la toate câte sunt

Să fie bine pe pământ.

Pace, Lumină, Iubire.


Mihai Beniuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...