duminică, 25 august 2024

***

 Bărbatul nu știe că dedesubt este un șarpe. Femeia nu știe că pe bărbat îl apasă un bolovan.


Femeia se gândește: ”Voi cădea! Și nu pot să mă cațăr fiindcă șarpele mă va mușca! De ce nu poate bărbatul să  își folosească mai mult puterea pentru a mă ridica?!”


Bărbatul se gândește: ”Mă doare atât de tare! Și totuși o trag cât de mult pot! De ce nu încearcă să se cațere mai bine?!”


Morala:

Nu poți vedea presiunea sub care este celălalt, iar celălalt nu poate vedea durerea pe care tu o ai.

Așa este viața, indiferent că e vorba de familie, serviciu, realații de iubire, prieteni.

Cheia este să încercăm să ne înțelegem reciproc, să învățăm să gândim  diferit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...