duminică, 25 august 2024

***

 CONFESIUNI


Eu sunt un dandy visător și modern

Ce și-ar dori o reconfigurare,

Dispus sunt, să fac și salt în timp,

Pentru deprinderi noi și upgradare!


Am eliminat treptat din obiceiuri,

Ca "par exemple", purtat de lornion,

Că de nu merg la teatru, ce sens are?! 

Lentilă de contact e mult mai de bon-ton!


De acum salut numai cu "Hello Girl",

Din lexic l-am tăiat pe "săru'-mâna",

Suna ciudat și n-avea beneficii,

La fel cum n-are, vara,.... lâna!


Mi-am învelit opt  degete în ghiuluri,

Iar la mănuși, normal c-am renunțat!

Printre atâtea confesiuni, vă mai fac una:

Absolut nimeni nu m-a influențat!


În loc de floarea de la butonieră

Lavalieră mi-am fixat! Firesc!

S-audă pân' și Piscupeasca, 

Că-i spun Popeștii "te iubesc" !


Port barba scurtă și-o mustață șic,  

Ele-mi dau farmec, ca versului, un trop, 

Dar, n-apelez la briciul lui nea Fane,

Am abonament lunar la Barber Shop!


Ce necesar îmi e un GPS!

Ca "Iubi", traseul să îmi știe,

Am însă dubii cu locul de montaj:

Să fie la baston sau pălărie?!


Cu regularitate trag de fiare,

Doar "pătrățele" să conturez pe trup,

De "Five o'clock" ,nu-i timp, se înțelege,

Mai bine.... Games -play pe grup!


De ieri am renunțat complet la Union,

La mititei și la grătar de momițe,

Am dat delete la "mon cher" și "garcon",

Mă concentrez doar pe cluburi de fițe!


Am renunțat în final și la Mița,

Sau, ca să fiu sincer, ea, la mine,

Brusc și intempestiv s-a dus cu unu',

Cu pătrățele conturate mult mai bine!


Autor DOINA CAMELIA ANDREI

24.08.2024

Din volumul în lucru, " MOZAIC"


Ultima decadă a u ltimei luni de vară să fie doar cu "motive" de bucurie!1

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...