sâmbătă, 10 august 2024

***

 Am învățat să fiu puternică...


M-am trezit la 3:30 dimineața, cu nevoia de o baie fierbinte...

-Femeile puternice nu plâng", mi s-a spus odată, în timp ce plângeam ca o fetiță...

- "Femeile puternice nu se prăbușesc", mi s-a spus, în timp ce eu eram distrusă și sfărâmată....

-Femeile puternice nu renunță", mi s-a spus, în timp ce zăceam pe podea atât de obosită și incapabilă să mă mișc....

-Femeile puternice nu se plâng", mi-au spus, în timp ce o mie de sentimente mi se prindeau în gât și picături groase și sărate mi se rostogoleau pe obraji...

-femeile puternice nu fac un pas înapoi", mi s-a spus, în timp ce eu voiam să fug și să mă ascund...

-femeile puternice sunt demne, nu cerșesc, nu imploră", mi-au spus, în timp ce eu dădeam drumul la mâna iubirii vieții mele...

- "femeile puternice sunt luptătoare" mi se spunea, în timp ce eu nu aveam puterea să lupt pentru mine

-femeile puternice nu renunță, în timp ce eu voiam să plec și să nu mă mai întorc, când fiica mea mi-a spus că sunt cea mai rea și mi-a frânt inima...

*(În primul rând, sunt o ființă umană imperfectă)

Și da, am învățat să fiu puternică, să renunț, să las.... Dar uneori, dușul îmi amestecă lacrimile cu apa, mă vede plângând în tăcere pe genunchi...

Uneori nu vrei să fii mamă, iubită, soție, prietenă, sau răufăcătoare, și plângi, plângi, plângi, până răgușești, și te simți obosită și goală...

Uneori totul se leagă, viața ți se complică, ți se pare că nimic nu-ți iese și nimic nu merge bine, simți că nu vei ieși niciodată din asta, te împiedici de umbra ta și te prăbușești cu un zâmbet...

Uneori, sub duș, în timp ce plângi, apa îți curăță corpul, îndepărtează impuritățile și îți șoptește, încet în ureche... că poți, că ești făcută din carne, din sentimente...

Uneori, sub duș, te reconstruiești din nou, te cureți, te usuci... și te duci din nou să te faci "frumoasă", că se face de ziua și spectacolul trebuie să continue...

SUB DUȘ... ÎNTOTDEAU NA RENAȘTI


- Web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Atunci cand esti singur,iti doresti compania cuiva. Cand esti in cuplu, iti lipseste libertatea. Cand nu ai de munca,iti doresti sa lucrezi...