marți, 27 august 2024

🙏🙏🙏

 Scrisoare către Dumnezeu


Azi la zi aniversară înspre cer cu drag privesc,

Şi cu lacrima în gene Ție Doamne-Ți multumesc:

Pentru anii ce prin vreme până azi mi-ai dăruit,

Pentru orice încercare ce-mpreun-am biruit!


Pentru fiecare clipă când iubirea Ta m-a nins,

Pentru valul de speranță când curajul mi-era stins;

Pentru apă, pentru pâine, pentru noapte, pentru zi,

Pentru ceea ce nu merit, dar am șansa de-a primi!


Pentru mâna oferită când puterea m-a lăsat,

Pentru-ncrederea avută când condeiul mi l-ai dat,

Pentru Oameni precum îngeri ce în cale mi-ai trimis,

Pentru Sfânta-Ți existență ce mi-i drum spre Paradis!


Doar o rugă trimit Doamne înspre cerul înstelat,

Azi când în cununa vieții înc-un an am asezat:

Să-ți îndrepți privirea blândă înspre suferința lui

Şi-i dă Doamne sănătate şi putere, ştii Tu cui...


Recunosc, că fără voie uneori te mai rănesc..

Pentru fiecare vină, Iartă-mă..şi Mulțumesc...

L.P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...