marți, 27 august 2024

🙏🙏🙏

 Ce mi-aş dori de ziua mea?


Doresc să râdă-n zare magnoliile şi crinii,

Să cânte maci din rai pe-al inimii altare,

Divin să înflorească, în taine, trandafirii,

Să-i înţeleg pe rând, iubind, pe fiecare!


Să fiu mereu o rază de soare arzător,

Să port parfum în suflet, pastel de primăvară,

Prieten credincios să pot fi tuturor,

Cu picuri de tandreţe să şterg orice povară!


Să pot să mijlocesc oricând în rugăciune

Pentru acei ce plâng şi lacrima-i înfrânge,

Să fiu smerit şi blând, făcând doar fapte bune,

Iubind neobosit, căci dragostea învinge!


Să urc pe înălţimi, dar să rămân smerit,

În salbe să prind aştri, magii de vis şi stele,

Credinţa să-i redau aceluia lovit

Şi sufletul să-mi fie tivit cu albăstrele!


De muntele-i prea mare să-mi pară că e vale,

Un fluture zglobiu pe gene să-mi danseze,

Să nu m-abat nicicând din a credinţei cale,

În suflet cor de îngeri să cânte, să vibreze!


Sfinţit cu har ceresc, biruitor prin fapte,

Să ard precum o torţă, să fiu un far aprins,

Să pot să-L mulţumesc pe Dumnezeu în toate,

Să nu mă las nicicând de nimenea învins!                

                                                                                     Mi-am permis să postez aici, la ceas aniversar,  această minunată poezie, scrisă de Ines Vanda Popa, în care îmi regăsesc emoțiile, gandurile si speranțele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...