duminică, 25 august 2024

***

 MI-E DOR...


Mi-e dor de ochii tăi, măicuță dragă,

De ochii care sufletul îmi mângâiau...

Amintirile de tine strâns mă leagă,

Când mă priveai ochii îți scânteiau.


Mi-e dor de mângâierea ta cea caldă,

Pe care nimeni n-ar putea-o înlocui...

Când în lacrimi ochii mei se scaldă  

Nu te pot vedea, oricât m-aș strădui.


Uneori, nori albi schițează chipul tău,

Însă imaginea ți-e tot mai ștearsă...

Doar în poze te mai privesc mereu,

Acolo, imaginea ta este neștearsă.


Adeseori în vis, mai simt privirea ta,

Privirea ta profund mângâietoare...

Cu drag mereu mânuța ta ți-aș săruta,

Și te-aș îmbrățișa cu raze de soare.


Dar tu dormi profund, măicuța mea,

Iar somnul tău e pentru veșnicie...

Vreau să-ți fie somnul lin în lumea ta,

Sufletul să-ți fie-n pace și-armonie.


El ena Cășeriu 

24 august 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...