sâmbătă, 10 august 2024

***

 Lucrurile au întotdeauna un proprietar ❤


"Ieri am fost la catedrală cu familia mea și la ieșire fiica mea a găsit acest portofel cu niște bani aruncat pe treptele de la intrare, avea aproximativ 4 mii de lei, când l-a văzut fiica mea s-a bucurat și a spus "tati uite", eu i-am răspuns că ar trebui să așteptăm să vină cineva să îl ia și să îl înmâneze, după 30 de minute nu a venit nimeni așa că ne-am dus la mașină și când l-am verificat ne-am dat seama de conținut, Din fericire avea o chitanță de apă unde am putut vedea adresa și am plecat să căutăm persoana, când am ajuns am bătut la ușă și a deschis o doamnă în vârstă, am văzut că avea ochii înroșiți așa că am presupus că a plâns, am salutat-o, m-am dat drept vânzător de miere naturală și am întrebat-o dacă vrea să cumpere, la care ea cu oarecare tristețe mi-a spus:


"O, tinere, ți-aș cumpăra de la tine, dar tocmai mi-am pierdut portofelul și aveam toți banii de pensie pe care tocmai îi primisem", așa că nu am ezitat să scot portofelul și am spus: " Ăsta e? Imediat ce l-a văzut, și-a schimbat înfățișarea, a luat portofelul, m-a îmbrățișat și, cu vocea ei tremurândă și cu lacrimi în ochi, mi-a spus: "mulțumesc, mulțumesc tinere, Dumnezeu să te binecuvânteze mereu", când mi-a dat drumul a deschis portofelul și a scos o bancnotă de 500 de lei și mi-a spus: "poftim fiule, asta e pentru tine: " la care am refuzat și mulți îmi vor spune "ce prost ești, l-ai fi luat", dar am avut alte motive mai mari pentru care nu am făcut-o. Primul a fost că știu că lucrurile au un proprietar și ar fi fost un jaf știind cui aparține, iar al doilea și cel mai important pentru mine este că tatăl meu mi-a spus mereu că educi prin exemplu, iar copiii mei au văzut ce am făcut, Simt că conștiința mea nu m-ar fi lăsat în pace știind că cineva a trecut prin momente dificile și a fost o satisfacție pentru mine și familia mea că i-am făcut ziua mai bună acelei doamne drăguțe.


"Cel mai bun mod de a crește copiii este prin exemplu"  ❤️👏🏻

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

😁😁😁

 Azi dimineaţă am luat-o dintr-odată la fugă din supermarket. Văzându-mă, umflatul ăla de paznic dă şi aleargă după mine. După ce l-am alerg...