sâmbătă, 10 august 2024

***

 PÂNZA DE PĂIANJEN

Se spune că o femeie a fost urmărită odată prin pădure de niște tâlhari care voiau să o jefuiască. Femeia a intrat într-o peșteră, pe care a găsit-o pe drum, sperând să se ascundă și să nu fie găsită.

Tâlharii o căutau în peșteră și ea le auzea vocile și pașii. Era foarte îngrijorată pentru viața ei. Cu puțina putere care îi mai rămăsese și în mare disperare, a început să se roage la Dumnezeu.

"Dumnezeule Atotputernic, fă ca îngerii Tăi să coboare și să acopere intrarea, ca să nu mă găsească și să mă omoare".

În acel moment, i-a auzit pe oameni apropiindu-se de peștera în care se afla și a văzut apariția unui mic păianjen.

Micul păianjen a început să țese o pânză la intrare.

Femeia l-a privit cu respirația tăiată și a început o altă rugăciune, de data aceasta mai îngrijorată:

- "Doamne, eu ți-am cerut îngeri, nu un păianjen".

Și a continuat: "Doamne, te rog, cu mâna Ta cea puternică, pune un zid puternic la intrare, ca să nu poată intra tâlhari să mă omoare".

A deschis ochii, așteptându-se să vadă un zid de piatră care bloca intrarea, dar tot ce a putut vedea a fost micul păianjen care țesea o pânză.

Tâlharii ajunseseră foarte aproape de gura peșterii, iar femeia, care se simțea deja pierdută, își aștepta moartea.

Când răufăcătorii au ajuns în fața peșterii, păianjenul acoperise deja întreaga intrare. Apoi s-a ghemuit într-un colț cu capul acoperit de brațe și a ascultat conversația:

- Să verificăm și această peșteră.

-Nu. Inutil, răspunse unul dintre ei.

-Uite, e o pânză de păianjen! Este imposibil ca ea să fi intrat în această peșteră fără să o rupă. Să mergem mai departe.

REFLECȚIE:

Cerem lucruri care, din perspectiva noastră umană, sunt ceea ce avem nevoie, dar Dumnezeu ne dă acele lucruri mici care pot fi mari și pot face diferența.

Uneori cerem ziduri care să ne țină în siguranță, dar Dumnezeu ne cere în schimb să ne încredem în El, să lăsăm puterea Lui să pătrundă și să facă, ca o pânză de păianjen, aceeași protecție ca un zid.

Dacă ați cerut un zid și tot ce vedeți este o pânză de păianjen, amintiți-vă că Dumnezeu știe de ce avem nevoie cu adevărat.

Divinul nu greșește niciodată, El știe de ce avem nevoie și ce este mai bine pentru noi? El permite să se facă voia Lui și nu a noastră.

Încrede-te în planul Său și nu te teme de nimic Om minunat, ești o parte din creația Sa.❤

___________❤___

             Manuela Papalicef

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

😁😁😁

 Azi dimineaţă am luat-o dintr-odată la fugă din supermarket. Văzându-mă, umflatul ăla de paznic dă şi aleargă după mine. După ce l-am alerg...