miercuri, 7 august 2024

***

 Dragostea este o constantă în viața noastră.

 Cu toții am iubit pe cineva cel puțin o dată în viață și mulți dintre noi avem un partener cu care ne împărtășim existența.

 A iubi o persoană înseamnă a te oferi complet ei, și alături de ea, sau de el, să înfrunți toate dificultățile pe care viața, din păcate, le prezintă uneori, într-un mod cu adevărat neașteptat.

 Cu toate acestea, se poate întâmpla uneori ca dragostea dintre două persoane să dispară, brusc și aparent fără motiv.

 Cu siguranță că uneori acestea sunt perioade temporare, dar evident că trebuie să fii atent când perioadele de "nu” se prelungesc în timp,.... împrejurare care indică faptul că ceva este într-adevăr în neregulă.

 Mulți spun că dacă iubești pe cineva, neapărat vrei să fii cu el...

 "A sta” în sensul tradițional al termenului,...

 acasă, împărțire a proiectelor comune, a construi ceva”.

 Multe persoane cred că modul meu de a spune și de a experimenta dragostea NU este real.

 Răspund, sincer, că nu mă simt purtătorul vreunui adevăr.

 Nu pot folosi decât experiența mea, inima mea, ceea ce simt și ceea ce observ în afara și în interiorul meu.

 Ceea ce cu siguranță știu, este ceea ce am experimentat pentru că port semnele.

 Ceea ce știu este că am experimentat iubirea în afara și în interiorul fiecărui tipar, mai mult sau mai puțin recunoscut, și că mi-a subminat întotdeauna toate certitudinile.

 Ceea ce știu,....

  și timpul m-a învățat! ...

 este că albul sau negrul vieții nu există, decât în ​​cei care nu sunt capabili să-i citească infinitele nuanțe.

 Ceea ce știu este că nu sunt capabil să mă prefac că nu văd... pentru nici o siguranță sau viață liniștită din lume.

 Ceea ce știu este că probabil cred în Iubire mai mult decât cei care îmi spun că modul meu de a înțelege iubirea nu are nici o legătură cu iubirea în sine.

 Așa că îmi construiesc modul foarte personal de a iubi în fiecare moment al fiecărei zile, cu speranța că va ajunge la destinatarul acestei iubiri.

 Restul contează foarte putin.

 "Cred că singurul mod de a ne cunoaște este să ne

dezvăluim, să ne deschidem.

 Cred că două persoane, pot intra unul în viața celuilalt, numai dacă amândoi

dezvăluie o parte din ei înșiși”.

 Și acesta este un proces care pentru a rămâne

în viață are nevoie de împărtășire constantă.

 Doi oameni se cunosc atunci când împărtășesc momente, timp, cuvinte, emoții, senzații, dorințe și gesturi.

 E foarte simplu.

 De aceea nu putem spune că viața nu te schimbă,... că ești mereu aceeași persoană.

 Dezamăgirile te schimbă...

 lucrurile rele te schimba...

 oamenii te schimbă.

 Și viața se schimbă și un lucru este sigur,...

 Astăzi nu am fost ca ieri și mâi ne cu siguranță nu voi fi ca azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...