miercuri, 7 august 2024

***

 Mamă, dulce mamă  


Prin negura deasă ce seara se așterne,

Peste livada cu prunii verzi din coastă

Mamă, îți văd chipul care-mi zâmbește,

E blând, de tine cu drag îmi amintește.


Noaptea îmi apari zâmbind mereu în vis,

Poți să vii  la mine, las geamul deschis.

Vorbe atât de dulci ai încât mă uimești,

Mereu te aștept tu să-mi spui povestești.


Niciodată nu te plângi, spui că o duci bine,

Printre stele te plimbi ai cine te susține.

Te-ai întâlnit cu neamurile noastre toate,

Care înaintea ta demult au fost plecate.


Ce mult doresc mamă să te îmbrățișez,

Să fii lângă mine și pe umăr să-ți  oftez.

Să mă mângâi și să-mi mai cânți mamă,

Cum o făceai pe vremuri dulce mamă.


                 Viorica Crecan

România - Zalău - 07.08.2024

   Drepturi de autor rezervate

                   Poză-internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...