miercuri, 7 august 2024

***

 Mariana Scurtu autor...4...08...2024


          Nu m-am născut poet


Nu m-am născut poet dar ,, sunt  ,,!

Românul e in trend cu poezia.

Toate frustrările le-a pus în cânt ,

Și a cochetat cu frenezia.


Un mic dar de la Dumnezeu ,

Și  o  cultură generală vastă.

Multe criticii ce am avut și eu ,

A dat nou sens unei poezii aleasă.


Și împins de fiecare vers ,

Am scris ce mi-a venit din mers.

Am încercat să placă tuturor ,

Și am transmis cu dragoste și dor.


Și tot ce este dor sau nebunie ,

Le aștern cuminte pe hârtie.

Am încercat să nu am greșeli ,

Dar nu mă ascultă mintea nici un fel.


Dacă vă place poezia mea  ,

Vă mulțumesc din toată inima.

Când nu o să mai am nimic de a mai  ,, reda ,, ,

Am să mă retrag în carapacea mea.


Le   mulțumesc celor ce  mă înconjoară ,

Voi  sunteti critici mei literari adevărați .

Îmi dați putere să scriu seara de seara ,

Datorit ă vouă scriu sunteți.. minunați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...