miercuri, 7 august 2024

***

 de caut zi de zi spre tine-o cale

pe ziduri de tandrețe te trântesc,

dacă o iau prin univers la vale

e modul meu de-ați spune te iubesc,


și am plecat de-o vreme către tine

mai rătăcesc prin fel de fel de ploi,

dar te doresc și nu îmi e rușine

am pariat o viață pe-amândoi,


și când te văd...privirea mi-i îngustă...

și pun o perdeluță către cer

și-am să te trag cu mâinile de fustă

ca ultimul golan din cartier,


tu hoinărești un câmp cu buburuze,

începi cu îndoielile de lunea

și-ai așezat un milion de scuze

pe întrebarea...ce-o să spună lumea?"


spre nicăieri privirile se-ndreaptă

și-n ceasul ce devine epocal

ai devenit de-o vreme înțeleaptă

și nu dai un regat...pentru un cal...


blestem să-ți fie-ntotdeauna bine,

voi fi iar tras pe a iubirii roată,

dar sunt prea mic...aleg să mor cu tine...

decât  să viețuiesc cu lumea toată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...