miercuri, 7 august 2024

***

 Cutremur de iubire..


După atâta vreme cred că am greșit,

dar nu am timp de-acum să o îndrept..

De la-nceput, sunt sigur, te-am iubit

și cum se pare nu a fost prea înțelept..


Cred încă mai greșesc și foarte des,

pe fiecare clipă-n zi, într-o săptămână..

Nu știu de ce până acum n-ai înțeles,

de treizeci și una zile ce-s în lună..


M-aș bucura din suflet dacă ai putea,

să poți greși în fiecare zi la fel ca mine..

Pe piept în fiecare noapte a-mi sta,

să îmbătrânesc în pace doar cu tine..


Să poți greși, eu să te pot mereu ierta,

și negreșit să îți ceri scuze de rigoare..

Iar ca pedeapsă să-mi fi doar a mea

și în aceasta, dar și-n viața următoare..


Atunci aș vrea încă o dată să greșesc,

în infinit să ajungem pentru absolvire..

Pedeapsă permanent eu să primesc,

cu nemurire și un cutremur de iubire..


05.08.2024.

Răzvan Anghel. 

(Angelblanco)

Volumul ,Cutremur de iubire..

România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...