miercuri, 7 august 2024

***

 PENTRU CA EU SĂ MĂ POT NAȘTE 

Autor: Mariana Buzea Daia 


Pentru ca eu să mă pot naște, a fost nevoie de Dumnezeu, de inteligența și de puterea lui.

Apoi, El a creat un Univers întreg cu un Soare, cu o Lună, cu o Cale Lactee, cu multe planete, stele...o întreagă Galaxie ...


Pentru ca eu să mă pot naște, El a ales o Planetă, și nu o planetă oarecare, ci o planetă perfectă numită Pământ unde a fost nevoie de-un Adam, de o Evă, de un Rai, de un măr, de un șarpe, de un Iad...


Pentru ca eu să mă pot naște, a fost nevoie de neamuri întregi, de străbuni care să supraviețuiescă secetelor, inundațiilor, războaielor, cutremurelor, foametei, bolilor, incendiilor...


Apoi, a fost nevoie de o anumită mamă și de un anumit tată, de iubirea și de grija lor...


Pentru că eu să mă pot naște, a fost nevoie de Dumnezeu, de Univers, de o planetă numită Pământ, de un Adam, de o Evă, de un Rai, de un Iad, de străbunici, de bunici, de o mamă, de un tată și de multă, multă iubire!

Iată cât de mult s-a dorit ca eu să mă nasc!

*

Te-ai gândit vreodată cât ești tu de valoros? De câtă muncă și de câtă supraviețuire a fost nevoie pentru ca tu să te naști?

Poate că nu înțelegi întotdeauna ceea ce se întâmplă cu tine, poate că ți se pare câteodată că Dumnezeu/Universul/Soarta sunt împotriva ta, dar... Universul nu face risipă de energie niciodată... nimic din ceea ce se întâmplă în viața ta nu e rezultatul coincidenței sau al hazardului.


Absolut nimic nu e întâmplător. Tu, doar...fii prezent în viața ta și fii atent la detalii...ele îți vor răspunde la întrebări, fix când vei înceta să ți le mai pui.


Universul a supraviețuit atâta timp și atâtor timpuri pentru ca să fie posibilă venirea ta pe această lume, pentru ca tu să fii astăzi cine ești.

Dar, tu știi cine ești?


Viața ta este o recunoaștere a importanței tale pe care Universul ți-o dă.

Viața ta este ceva extraordinar, este o încununare a efortului pe care atâția ani de evoluție l-au depus pentru că tu să fii astăzi aici. Ești dator cu recunoștința ta, ești dator să trăiești frumos, în armonie și în iubire.


In corpul tău nu trăiești doar tu...prin tine trăiește un Univers întreg, prin tine trăiește o istorie de milioane de ani de evoluție, de istorie... Prin tine trăiește... Dumnezeu...

Vezi cât ești de valoros?

Ai grija de viața ta...

V iața ta nu este numai a ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...