vineri, 9 august 2024

**'***

 

ASTAZI AM ADOPTAT UN OM ! 

 "Mi s-a frânt inima să-l văd atât de singur și confuz. Și dintr-o dată am făcut ca ochii lui plini de lacrimi să-i întâlnească pe ai mei. Nu-mi place mirosul tristeții. Voiam atât de mult să sar pe el. Mi-a vorbit cu drăgălășenie și am știut că trebuie să-l salvez, acel om avea nevoie de mine. Așa că, am lătrat cu toată puterea și l-am urmat bloc după bloc. 

M-am apropiat, îi puteam simți mirosul mâinilor. Omul mi-a zâmbit o clipă și când m-a luat în brațe am început să-i simt inima de gheață încălzindu-se. M-am apropiat de obrajii lui și am simțit o lacrimă rostogolindu-se pe ei. L-am privit profund și răspunsul său a fost un zâmbet strălucitor. I-am sărit entuziasmat în brațe, i-am promis că am să mă port frumos, am să-l iubesc pentru totdeauna și n-am să-l părăsesc niciodată.

Ce norocos a fost să treacă prin acel bloc, pe acea stradă și mă simt și eu norocos. 

Au fost atât de mulți oameni care treceau pe acolo și niciunul nu s-a uitat la mine. Toți preocupati, toți cu grijile lor... Mă bucur că nu m-a ales nimeni. Astăzi am salvat o viață. Astăzi am adoptat un om!”

Iubind animalele - Gandurile unui câine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...