luni, 5 august 2024

***

 DARUL MEU 


          CERUL IUBIRII VOI A-L DEFINI


Versuri și prezentare: Zamfira Rotaru 


          Iubirea și femeia sunt miracolul ce ne dă aripi de înălțare și întrețin flacăra ce arde în suflet pe ,,cerul iubirii", acel cer dăruitor de senin și albastru unde se naște legătura magică și indestructibilă care împletește destinele, devenind nemuritoare. 

          Însă, știm că întregul univers al iubirii este definit de femeia-muză, femeia-fericire și vis de iubire cu trupul ,,marmoreean", ce este ,,lumina luminilor", căreia orice bărbat ar dori să-i dăruiască ,,ochii dimineții, perle de smarald". De altfel, iubirea este cel mai nobil și înălțător sentiment în care dăruim totul, simțind că ea curge prin toată ființa noastră, și care, prin prezența ei ne definește ca persoană și ne împlinește. 

          Da, ne naștem din iubire și trăim pentru iubirea care ne dă curajul și puterea să mergem înainte, prin liniștite ori ,,prin negre mări" și, meditând din când în când, te mai întrebi: ce ar fi viața fără iubirea care este stea călăuzitoare ce răsare în noaptea întunecată sau ,,Zefir al vieții" ce adie în ,,toamna care nu-i departe"? 

          Dragi cititori, cu dragoste și emoție vă dăruiesc aceste versuri izvorâte din suflet, vă mulțumesc că existați și că am posibilitatea să împărtășesc cu dumneavoastră gânduri și trăiri! 


CERUL IUBIRII VOI A-L DEFINI 

Zamfira Rotaru 


Din petece de orizont, cerul iubirii voi a-l defini, 

O, muză a dorințelor mii, ce știi a le-mplini! 

Pasiunea arzătoare ca pe-o cupă ți-o închin, 

Plină de-albastrul cerului și-al inimii senin! 


Sculptată ești precum iubirea tumultoasă, 

Ai trup marmoreean, o, cât ești de frumoasă! 

Din geana nopții smulg clipe din noua zi 

Pentru a fi nonconformiști, așa cum ne-am dori! 


Azi, îți dăruiesc ochii dimineții, perle de smarald 

Și miile de dorințe ce prin minte-mi ard! 

De dincolo de timp te chem zeița mea să fii, 

Lumina luminilor și strălucirea stelelor mii! 


Iubirea mea, pe buze-ți curg valuri de chemări 

Și ochii tăi mă fac să-not prin negre mări! 

Călăuzește-mă stea care răsai-n noapte! 

Zefir al vieții, ce adii-n toamna care nu-i departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 21 septembrie: Asasinarea prim-ministrului Armand Călinescu La data de 21 septembrie 1939 primul ministru Armand Călinescu este asasinat de...