luni, 5 august 2024

😄😄😄

 Blestemat fie, Feisbuc! (Satiră)

😂😜🤣

Foaie verde, foi de nuc, 

Blestemat fie Feisbuc, 

....Că dacă el nu era, 

Nu mai dădeam de belea! 

Acum patru luni jumate', 

M-am gândit că poate, poate, 

O să îmi găsesc nevastă, 

Dar-ar naiba-n ea de tastă! 

Blestemat fie Login-ul, 

Ăsta mi-a schimbat destinul! 

Într-o zi, stând aşa on, 

Primesc "Laic". Tipă beton, 

Înaltă, ochişori verzi, 

Cum oare să nu-i cedezi? 

Tinerică, vreo treizeci, 

Potrivită mie, deci! 

Mi-am scos de la naftalină, 

Vorba de gentleman, fină, 

Şi i-am dat mesaj privat, 

Să nu par....needucat 

Din vrăjeală în vrăjeală, 

Am pus-o de-o "întâlneală", 

Stabilisem ora, locul, 

"Gata, mi-am găsit norocul!", 

Îmi tot repetam în gând, 

Prost eram, prost şi nătâng. 

M-am dus, i-am luat un buchet, 

Şi-un cadou finuţ, discret, 

Mi-am aranjat şi cravata, 

Convins fiind, că o dau gata. 

Când văd, hop, apare unu', 

Plin de muşchi era nebunu', 

Zicându-mi, la caterincă: 

"Bună, eu sunt, iubirică!, 

Da-rar dracu'-n coasta ta, 

Te dai la nevastă-mea?", 🤣🤣🤣

Şi-mi trimite, buf, direct, 

Nişte "stimă"-n ochiul drept, 

Că vă jur, mi-a stins lumina! 

Dragostea asta, bat-o vina... 

După ce mi-am revenit, 

Şi vânăt, şi necăjit, 

Abia am luat-o din loc, 

Duduii să îi dau "Bloc", 

Are mâna grea, bărbac-su', 

Mi-a rupt dinţii, mi-a spart nasu', 

Dar-ar naiba-n ea de tastă, 

Nu-mi mai trebuie nevastă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Sophia Loren împlinește 90 de ani Sofia Villani Scicolone s-a născut pe 20 septembrie 1934 la Roma, fiind fiica Romildei Villani și a lui R...