luni, 5 august 2024

***

 De-ai să te întorci vreodată iar la mine,

Îți voi deschide, dar nu te voi privi.

Am să-mi ascund și lacrimile toate

Să nu observi ce mult te pot iubi.


Să nu îmi ceri cumva ca să te uit

C-atunci m-ai condamna direct la moarte.

Eu mi te-am scris în suflet cu condeiul

Și acolo ești pentru eternitate.


Eu nu te-am strâns în brațe niciodată

Numai cu gândul te-am îmbrățișat.

Sunt împăcată cu destinul vieții

Chiar și cu soarta ce ne-a separat.


Eu te-am iubit mai mult decât pe mine

Și-aș vrea să fii iubit măcar așa.

Să nu mă întâlnesc cândva cu tine

Să plâng tristețea din privirea ta.


Tu uită-mă de poți, poate-i mai bine

Și dacă cineva te va întreba,

Să-i spui că nu mai știi nimic de mine

Că am plecat, dar ți-am furat ceva.


Ți-am luat cu mine un colțișor de suflet

Și-l pun sub pernă de câte ori adorm.

Te mai visez când mă privești în noapte

Și mă trezesc cu ochii plânși din somn.


N-am să îți stau în calea fericirii

Mă rog neâncetat să-ți fie bine.

Eu te păstrez în colțul nemuririi

Și când vei reuși...să uiți de mine.


____Uită- mă!___

               Victoria Iordan- 13- 06- 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...