miercuri, 7 august 2024

***

 Nu îmi e frică...


.

Îs frământat și copt precum o pâine,

sunt ars la foc domol de astă viață..

Griji nu-mi mai fac dacă mor mâine,

de-oi fi prezent la ultima-mi instanță..


De ce s-ar întâmpla nu-mi mai e frică,

nu îs măcar nici cât de cât surprins..

Viața ce-o am aici ,nimeni n-o strică,

de nici un sentiment nu sunt cuprins..


Ce poate să-mi mai facă viața mie,

a mă mai face atent atât de tare..

Știind că n-o să mai exist o veșnicie

și nu e doar la mine o întâmplare ..


Mi-a luat ,mi-a dat din ce ea a dorit,

târziu văzând tot ce a vrut să facă..

Și câte una din ce-a fost m-a întărit.

de m-a călit, de-a început să-mi placă..


Avertizez..să stea la locul său odată,

a se feri de a-mi sta cruciș în față..

 Și-am s-o păstrez mult mai curată,

la  loc de cinste fir-ar  ea de viață ..


03.08.2024

Răzvan Anghel 

Vol umul,Viața continuă. 

România.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Povestea tragică a Elenei Văcărescu, prima iubire a lui Ferdinand al României Una dintre cele mai mari poete de la începutul secolului XX a...