luni, 5 august 2024

***

 

Ne-am trezit din hibernare

Şi-am strigat cât am putut:

Sus Cutare! Jos Cutare!?

Şi cu asta ce-am făcut?


Am dorit, cu mic, cu mare,

Şi-am luptat, cum am ştiut,

S-avem nouă guvernare?

Şi cu asta ce-am făcut?


Ca mai bine să ne fie,

Ne-a crescut salariul brut,

Dar trăim în săracie?

Şi cu asta ce-am făcut?


Ia corupţia amploare,

Cum nicicând nu s-a văzut,

Scoatem totul la vânzare?

Şi cu asta ce-am făcut?


Pentru-a câştiga o pâine,

Mulţi o iau de la-nceput,

Rătăcesc prin ţări străine?

Şi cu asta ce-am făcut?


UP SERVICE DESPĂGUBIRI

Traversam ani grei cu crize,

Leul iar a decăzut,

Cresc întruna taxe-accize?

Şi cu asta ce-am făcut?


Totul este ca-nainte,

De belele n-am trecut,

Se trag sforile, se minte,

Şi cu asta ce-am făcut?


Se urzesc pe-ascuns vendete,

Cum nicicând nu s-a văzut,

Ţara-i plină de vedete,

Şi cu asta ce-am făcut?


Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!

E sloganul cunoscut;

Iarăşi am votat ca proştii,

Şi cu asta ce-am făcut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Sophia Loren împlinește 90 de ani Sofia Villani Scicolone s-a născut pe 20 septembrie 1934 la Roma, fiind fiica Romildei Villani și a lui R...