duminică, 11 august 2024

***

 "Ca să mă ridic, a trebuit să cad... și a trebuit să învăț cum să mă ridic, fără să aștept ajutorul altora!

Ca să am, a trebuit să daruiesc… și pentru asta, am învățat că nu toți merită să primească!

Ca să zâmbesc, am învățat mai întâi să plâng și să valorific fiecare lacrimă vărsată!

Ca să iubesc, am învățat mai întâi cum să sufăr, iar apoi... apoi am uitat să mai învăț ceva...

Iar acum, știu că viața este o continuă lecție și sunt examene la care oricât de pregătit te simți, rămâi repetent și le repeți la nesfârșit! 

Viața este o carte și în fiecare zi, se întoarce o nouă filă..."


Seara linistita, pe maine!   ☂️📖☔️

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Gellu Naum a trecut la cele vesnice pe 29 septembrie 2001...  Gellu şi Lygia Naum au trăit o poveste de dragoste care a durat 60 de ani. Di...