duminică, 11 august 2024

***

 De ce plâng femeile?

~~~~~

   Un băiețel își întreabă mămica: - De ce plângi, mamă?!!!

- Pentru ca sunt femeie! răspunde mămica. 

- Nu înțeleg...  zice micuțul. 

- Poate n-ai să înțelegi niciodată, îi spune femeia îmbrătișându-l. 

Mai târziu, copilul își întreabă tatăl: 

- De ce plânge mămica?

- Nu știu nici eu, toate femeile plâng fără motiv! a fost tot ce i-a putut spune taticul.

   Devenit adult, băiatul îl întreabă pe Dumnezeu: 

- Doamne, de ce plâng femeile așa de ușor?!

   Dumnezeu îl privește duios și îi  răspunde: 

- Când am făcut femeia, ea trebuia să fie o ființă deosebită… 

   I-am facut umerii destul de puternici ca să poarte pe ei toată greutatea acestei lumi și destul de moi ca să fie confortabili pt cei dragi. 

   I-am dat forța de-a da viață și de-a accepta respingerea cu care o tratează adesea proprii ei copii. 

   I-am dat forța care-i permite să continue, atunci când toată lumea o abandonează dar și forța de a avea grijă de familie în ciuda tuturor bolilor și oboselii. 

   I-am dat sensibilitatea de a-și iubi copiii cu o dragoste nemărginită și necondiționată chiar și atunci când ei o rănesc cumplit. 

   I-am dat forța de a-și suporta soțul în căderile sale și de a-i rămâne alături cu tărie. 

   Și i-am mai dat lacrimi… Ca să plângă atunci când simte nevoia.

   Vezi tu fiule, frumusețea unei femei nu stă în veștmintele pe care le poartă, nici în chipul ei, nici în coafura ei… 

   Frumusețea unei femei stă în ochii ei, pentru că aceasta este poarta către inima ei - locul unde se adăpostește dragostea! Și adesea, prin lacrimile ei, poți să-i zărești inima!

                     ~~~~~

Seară frumoa să, dragi femei!☺️❤️🌹

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Gellu Naum a trecut la cele vesnice pe 29 septembrie 2001...  Gellu şi Lygia Naum au trăit o poveste de dragoste care a durat 60 de ani. Di...