duminică, 1 septembrie 2024

😁😁😁

 O blondă care s-a săturat să râdă lumea de ea se vopsește brunetă, își schimbă numele și pleacă din oraș.

Pe drum, vede un cioban cu o turmă de oi. Ce se gândește ea: toată viața oamenii au făcut mișto de mine, a venit timpul să demonstrez că sunt o fată deșteaptă! Coboară din mașină și se duce la cioban:

– Bade, dacă-ți spun așa, dintr-o privire, câte oi ai în turmă, îmi dai o oaie?

– Da, fata tatei.

Blonda dă ochii roată și spune:

– 200!

– Așa e. Acum, înțelegerea-i înțelegere, alege-ți o oaie și a ta e!

Zis și făcut. Blonda își ia o oaie, se urcă veselă în mașină și dă să plece, când ciobanul îi bate în geam:

– Fata tatei, dacă-ți spun care-i culoarea naturală a părului tău, îmi dai câinele înapoi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...