luni, 16 septembrie 2024

***

 "-- Aceasta sunt eu...

Sunt puțin bipolară, un pic paranoică, capricioasă, ceva mai mult nebună, uneori geloasă şi alte ori indiferentă.

Gătesc în ritm de blues, ciufulită şi haine puține.

Pot să-ţi arunc vasele în cap şi apoi să te iubesc cu pasiune, pentru a face pace.

Plâng cu o melodie tristă sau o scenă care-mi întristează sufletul.

Râd până mă doare stomacul, și în ochii mei poţi vedea toată durerea din lume şi bucuria când te privesc.

Îmi place să fiu liberă... nu sunt bună în a urma reguli şi în acelaşi timp nu-mi place haosul.

Îmi place mirosul de carte nouă și să călătoresc în jurul lumii, căutând aventuri și emoții, ce mă fac să mă simt vie!

Îmi place să gătesc, experimentând arome pentru a le încerca împreună.

Mă îmbrac după cum îmi place, nu urmez moda și nici obiceiuri.

Şi trăiesc redescoperindu-mă...

Sunt multe, sunt toate şi sunt unică.

Dar sunt în imperfecţiunea mea,

Perfectă!"

   JULIA ROBERTS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...