luni, 30 septembrie 2024

😁😁😁

 Un avicultor merge la barul local și se așează pe singurul scaun liber, lângă o femeie. Comanda o sticla de șampanie, iar femeia de lângă el spune:

– Ce interesant și eu am comandat tot șampanie.

– Ce coincidenta, spune avicultorul. E o zi speciala pentru mine și am vrut sa sărbătoresc.

– Si pentru mine e o zi speciala, spune femeia. Si eu sunt aici sa sărbătoresc.

– Ce coincidenta, spune avicultorul.

In timp ce ciocnesc paharele, el o întreabă pe femeie:

– Tu ce sărbătorești?

– Sotul meu și cu mine am tot încercat sa avem copii ani de zile, iar astăzi ginecologul mi-a spus ca sunt însărcinată.

– Ce coincidenta – spune bărbatul – eu sunt avicultor și timp de multi ani de zile găinile mele făceau oua infertile, iar acum toate au făcut oua fertile.

– Oh, dar asta e minunat, spune femeia. Ce ai făcut pentru ca găinile tale sa devina fertile?

– Am schimbat cocoșul, răspunde omul.

– Ce coincidenta, răspunde femeia zâmbind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Gellu Naum a trecut la cele vesnice pe 29 septembrie 2001...  Gellu şi Lygia Naum au trăit o poveste de dragoste care a durat 60 de ani. Di...