marți, 24 septembrie 2024

***

 Sfatul mamei pentru fiul ei căsătorit


1. Fiule, amintește-ți că te iubesc! Și toate sfaturile mele sunt o modalitate de a exprima dragostea.


2. Sună-mă oricând ai nevoie de ajutorul meu.


3. Nu mă suna după ora 22 fără niciun motiv. Este timpul soției tale acum.


4. Sună-mă înainte de ora 22:00 "chiar așa", fără treabă.


5. Nu ridica niciodată vocea decât dacă viața cuiva depinde de asta.


6. Nu te aștepta de la soția ta să te trateze așa cum te tratez eu. Asta nu se va întâmpla niciodată, nu ea te-a născut.


7. Niciodată să nu-i spui soției tale: "Mama mea a făcut asta! " »


8. Uită fraza "Mama a făcut-o mai bine" pentru totdeauna!


9. Nu te plânge mie de soția ta. Te-ai ales pe tine!


10. Salvează doar informații „sigure” în telefon. Păstrează restul în cap, antrenează-ți memoria, învață compromisurile pe de rost.


11. Întotdeauna lăudă mâncarea gătită de soția ta.


12. Nu-i spune niciodată soției tale despre certurile noastre din trecut cu tatăl tău. A trecut mult timp și nu ține de nimeni.


13. Dacă soția ta merge la spital, viziteaz-o zilnic!


14. Ține minte, acum femeia principală din viața ta este soția ta.


15. Niciodată să nu critici părinții soției tale. Aminteste-ți că ei au produs femeia pe care ați ales-o.


16. Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi. Nu mă contrazice. Doar bea.


17. Nu vizita niciodată pe cineva cu mâna goală.


18. Felicită-ți mereu soția cu toate sărbătorile. Plus ziua nunții și ziua în care v-ați întâlnit. Acest lucru este important pentru femei.


19. Zâmbește înainte să deschizi ușa spre casă! Amintește-ți că pentru soția și copiii tăi ești barometrul calmului și al seriozității

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Atunci cand esti singur,iti doresti compania cuiva. Cand esti in cuplu, iti lipseste libertatea. Cand nu ai de munca,iti doresti sa lucrezi...