duminică, 11 august 2024

***

 “ÎȚI DORESC DESTUL!” 😊


Recent, am auzit o Mamă și o Fiică în ultimele lor momente împreună la aeroport, când anunțul de plecare al Fiicei fusese făcut. Stând lângă poarta de securitate, s-au îmbrățișat și Mama a spus:

“Te iubesc și îți doresc destul.” ❤️

Fiica a răspuns: “Mamă, viața noastră împreună a fost mai mult decât destul. Dragostea ta a fost tot ce am avut nevoie. Îți doresc destul și ție, Mamă.” ❤️ S-au sărutat și Fiica a plecat.

Mama s-a dus la fereastra unde stăteam eu. Stând acolo, puteam vedea că dorea și avea nevoie să plângă. 😢

Am încercat să nu-i invadez intimitatea, dar ea m-a invitat să mă apropii, întrebându-mă: “Ai spus vreodată rămas bun cuiva știind că va fi pentru totdeauna?” “Da, am spus,” am răspuns eu. “Iartă-mă că te întreb, dar de ce este acesta un rămas bun pentru totdeauna?”

“Sunt bătrână și ea locuiește atât de departe. Am provocări înainte și realitatea este că următoarea călătorie înapoi va fi pentru înmormântarea mea,” a spus ea. 🥺

“Când spuneai rămas bun, te-am auzit spunând ‘Îți doresc destul.’ Pot să te întreb ce înseamnă asta?”

Ea a început să zâmbească. “Aceasta este o dorință care a fost transmisă din alte generații. Părinții mei obișnuiau să o spună tuturor.” 😊 S-a oprit un moment și a privit în sus, de parcă încerca să-și amintească în detaliu și a zâmbit și mai mult. 😊

“Când spuneam ‘Îți doresc destul,’ doream ca cealaltă persoană să aibă o viață plină de lucruri bune suficiente pentru a le susține.” Apoi, întorcându-se spre mine, a împărtășit următoarele, recitând din memorie:

“Îți doresc destul soare pentru a-ți menține atitudinea luminoasă. ☀️

Îți doresc destulă ploaie pentru a aprecia mai mult soarele. 🌧️

Îți doresc destulă fericire pentru a-ți menține spiritul viu. 😊

Îți doresc destulă durere pentru ca micile bucurii ale vieții să pară mult mai mari. 😔

Îți doresc destul câștig pentru a-ți satisface dorințele. 💰

Îți doresc destulă pierdere pentru a aprecia tot ceea ce posezi. 😢

Îți doresc destule saluturi pentru a te trece peste rămas bunul final.” 👋

Apoi a început să plângă și a plecat. 😢

Se spune că îți ia un minut să găsești o persoană specială. O oră să o apreciezi. O zi să o iubești. Și o viață întreagă să o uiți. 💖 


Autor: Bob Perks

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Din nou SuperBlog

 Mi-e dor să scriu din nou din postura de superblogger. Știu!!!... Am mai făcut-o de atâtea ori și au trecut doar câteva luni de la încheier...