vineri, 26 iulie 2024

!!!

 Un tânăr a aplicat pentru un post important la o companie mare. După ce a trecut interviul inițial, el urma să   întâlnească regizorul pentru runda finală. Directorul și-a revizuit CV-ul excelent și a întrebat:

„Ai primit bursă pentru școală? "

„Nu”, a răspuns tânărul.

Tatăl tău ți-a plătit studiile? "

"Da", a răspuns el.

"Cu ce se ocupă tatăl tău? "

"Este un fierar. "

Directorul i-a cerut tânărului să arate mâinile. Tânărul a afișat mâini moi și perfecte.

„Ți-ai ajutat vreodată tatăl cu munca lui? "

"Niciodată. Părinții mei au vrut să mă concentrez pe studii și să citesc mai mult. În plus, el face treaba mai bine decât mine. "

Directorul a spus: „Am o rugăminte: când mergi acasă azi, spală-te pe mâini și vino mâine dimineață să mă vezi. "

Tânărul s-a simțit încrezător în șansele sale la locul de muncă.

Când s-a întors acasă, l-a întrebat pe tatăl său dacă poate să se spele pe mâini. Tatăl său, surprins dar mulțumit, și-a arătat mâinile. În timp ce tânărul le spăla, a observat cât de ridate și cicatrici erau. Unele vânătăi au fost atât de dureroase încât tânărul s-a cutremurat când le atingea.

Aceasta a fost prima dată când tânărul a înțeles cu adevărat munca grea pe care tatăl său a depus-o pentru a-și plăti educația. Cicatricile de pe mâinile tatălui său au reprezentat sacrificiile făcute pentru viitorul său.

După ce s-a spălat pe mâini tatăl său, tânărul a făcut ordine în atelier. În acea noapte, el și tatăl său au avut o conversație lungă și semnificativă.

Dimineața următoare, tânărul s-a deplasat în biroul directorului.

Directorul a observat lacrimile din ochii tânărului și l-a întrebat: „Îmi puteți spune ce ați făcut și învățat acasă ieri? "

Tânărul i-a răspuns: „M-am spălat pe mâini și i-am curățat atelierul. Acum înțeleg efortul și sacrificiul implicate în susținerea mea. Am ajuns să apreciez valoarea de a-mi ajuta familia și munca grea din spatele tuturor lucrurilor. "

Directorul a spus: „Asta este calitatea pe care o caut. Vreau să angajez pe cineva care apreciază eforturile altora, înțelege greutățile cu care se confruntă și prețuiește mai mult decât succesul financiar. "

"Ești angajat. "

Un copil răsfățat și protejat ar putea dezvolta un sentiment de drept și nu apreciază eforturile altora. Asigurarea copiilor cu propriile camere, mâncare bună și electronice nu este suficientă. De asemenea, ei trebuie să experimenteze și să înțeleagă efortul implicat în sarcinile zilnice.

Lasă-i să ajute cu treburile, să spele vasele, să împăturească rufele sau să lucreze în grădină. Nu este vorba despre nevoia financiară, ci despre a-i învăța să prețuiască munca grea și să înțeleagă provocările cu care se confruntă alții.

• 》 Copiii trebuie să învețe despre efort, reziliență și cooperare. Ei trebuie să înțeleagă că succesul vine odată cu munca grea și că mândria vine din efortul lor. Viața este despre a dărui și a servi, iar aceste valori sunt cultivate acasă.


- Web

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Lidia Jiga și Elena Țipa, cele două dresoare românce care au murit în arenă Lidia Jiga, creatoarea unor numere unice în istoria circului, ș...