miercuri, 31 iulie 2024

***

 DIN FRICĂ SAU DIN DRAGOSTE...


 “Din frică... judec, controlez, urăsc și blestem.

 Din dragoste... accept, curg, împărtășesc și mă bucur.


Din frică... cred, analizez, compar și separ.

Din dragoste... trăiesc, îmbrățișez și primesc.


Din frică... critic, gândesc, taxez și rețin.

Din dragoste... empatizez, ajut și eliberez.


Din frică... limitez, individualizez,  despart și complic.

Din dragoste... mă extind, luminez, mă simt în unitate cu întregul.


Din frică... urăsc, lupt, urlu și fug.

Din dragoste... înțeleg, vindec, observ și întregesc.


Din frică... insist, întreb și supraviețuiesc.

Din dragoste... respect, visez și respir.


Din frică MOR!


Din dragoste RENASC! ”


Liliana Trif  Autor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...