marți, 30 iulie 2024

**

 CUM SA TRATEZI BARBATUL, POTRIVIT ACTRITEI SOPHIA LOREN 

SOPHIA LORENși soțul ei, CARLO PONTI, au trăit împreună o jumătate de secol. Dragostea lor a revoltat toată ITALIA, dar ei și-au permis să fie fericiți. În ciuda diferenței semnificative de vârstă (22 de ani), căsătoria lor a fost de invidiat: fiabilă și durabilă. În acest articol, dorim să publicăm citatele SOPHIEI LOREN despre relații, frumusețe și încercările vieții. Desigur, SOPHIA nu este un psiholog specializat în relațiile de familie. Cu toate acestea, experiența ei personală demonstrează că fiind o femeie înțeleaptă, poți realiza multe.

Citatele ei sunt simple și sincere. Această femeie legendară spune direct ceea ce gândește și își împărtășește în mod deschis sentimentele și experiențele. Ea nu a încercat niciodată să pară mai inteligentă, motiv pentru care a atras întotdeauna oamenii.

Orice femeie ar trebui să citească aceste citate înțelepte și încurajatoare.

Despre frumusețe și importanța stimei de sine

1. „Frumusețea – este cum te simți. Ea se reflectă în ochi.”

Actrița era sigură că modul în care te prezinți este mult mai important decât felul în care arăți. Nici gura prea mare și nasul lung nu au împiedicat-o să fie recunoscută drept una dintre cele mai frumoase femei din lume.

2. „Frumusețea nu se naște în cabinetele chirurgilor, în galeriile de modă și în studiourile de fitness, ci în interiorul tău. Aceasta este încrederea în tine, lumina, căldura și tandrețea. Pentru a fi frumoasă, trebuie să fii înțeleaptă și bună. Și să te prețuiești ca persoană.”

CUM SĂ TRATEZI UN BĂRBAT, POTRIVIT SOPHIEI LOREN

3. „Femeile așteaptă prea multe de la bărbatul pe care îl iubesc. Vor ca el să devină totul pentru ele. Vor ca el să le înțeleagă problemele și să le compătimească atunci când suferă. Dar acest lucru este nerealist. Nicio persoană nu este capabilă să umple complet viața cuiva. Întotdeauna vor exista gânduri și sentimente pe care nu le va putea înțelege.”

Vedeta le amintește femeilor despre importanța independenței. Atunci când bărbatul nu este sensul vieții femeii, relația devine mult mai ușoară și mai fericită. Dacă femeia depinde de cel pe care îl iubește, pune prea multă responsabilitate asupra lui. Iar dacă bărbatul nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor ei, atunci ea neapărat va cunoaște dezamăgirea.

DESPRE VIAȚĂ, SUCCES ȘI EȘEC.

4. „Când eram convinsă de eșecul meu, am câștigat. Când aveam cea mai mare nevoie de oameni, ei m-au părăsit. De îndată ce am învățat să-mi usuc lacrimile, am găsit un umăr pe care să plâng. Și de îndată ce am învățat să-mi stăpânesc ura, în viața mea a venit un om care a început să mă iubească din toată inima și să aștepte ore în șir zorii când adormeam odată cu răsăritul soarelui.

5. ”Nu contează ce planuri îți faci, pentru că nu știi niciodată ce ți-a rezervat viața. Succesul te prezintă lumii. Dar eșecul îți prezintă lumea.”

6. ”Fii întotdeauna fericită. Adesea, când ne pierdem speranța și credem că acesta este sfârșitul, Dumnezeu zâmbește de sus și spune că aceasta este doar o curbă, nu sfârșitul.”S ophia Loren...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...