marți, 30 iulie 2024

❤️

 DIN ÎNȚELEPCIUNEA .....UNUI MONAH !!!

"Rostul vieții e să te bucuri că trăiești " 

Nimeni nu are o viață perfectă. Unora le lipsește sănătatea, altora le lipsesc banii. 

Unora le lipsește iubirea și atenția, unii și-ar dori un umăr pe care să plângă, alții și-ar dori o încurajare. 

Unora le este frică, altora le este greu. Unii se simt părăsiți, singuri sau uitați, alții se simt descurajați sau trădați. Nu știi niciodată prin ce trece un om. 

Chiar dacă zâmbește, în sufletul său poate se ascund multe lacrimi.

Așa că , ar trebui să fim mai buni unii cu ceilalți : 

- Să mângâiem, în loc să lovim.... 

- Să înțelegem, în loc să criticăm.....

- Să sprijinim, în loc să judecăm.....

Dacă Iubiți viața ?...........Atunci nu mai risipiți timpul !

Cum trece timpul ! 

De fapt, nu trece el, ci trecem noi,  noi trecem şi ne trecem. Aşa deci, trec şi eu prin timp. 

Când mă gândesc la tinereţe nu ştiu ce sa zic......să râd, să plâng ? 

Tinereţea e o forţă în sine, dar trece atât de repede. Atunci nimic nu ţi se pare imposibil şi nici iremediabil.

Câtă nepotrivire între ceea ce-ţi închipui atunci şi ceea ce-ţi oferă realitatea de după....... 

La tinerețe nu ți închipui cum este la bătrânețe, te vezi veșnic tanar, frumos ,puternic,.....dar viata fuge și odată cu ea și ani nostri.

Preot : Elefterie

Foto :Gheorghe Ursu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...