sâmbătă, 14 septembrie 2024

***

 Vasile și Maria mergeau în fiecare an să vadă spectacolul de Ziua Aviației și în fiecare an Vasile era tentat să se plimbe cu elicopterul, dar de fiecare data primea același răspuns de la Maria:

– Vasile, ai innebunit, 5000 de lei sunt totuși 5000 de lei!

S-a întâmplat mai mulți ani la rând, dar anul acesta Vasile a decis:

– Marie, fac 70 de ani, nu știu cât mai trăiesc și poate este ultima șansă.

– Vasile, 5000 de lei sunt totuși 5000 de lei!

Pilotul aude discuția și vine cu o propunere:

– Pentru ca este Ziua Aviației, astazi vă fac o reducere, amândoi la preț de unul. Iar dacă pe parcursul zborului nu scoateți nici un sunet, pur și simplu nu îmi dați nici un ban.

De îndată ce a decolat, pilotul a început să facă tot felul de manevre riscante, coborâri aproape de sol… Nici un sunet, întoarceri…nici un sunet…răsuciri, nimic.

Dupa aterizare, pilotul se întoarce către Vasile și spune:

– Sunteți tari, dom’le, nici un sunet, sunt impresionat!

Vasile, livid la fata, găsește puterea să îngâne:

– Eu…am vrut sa zic ceva când a căzut Maria, dar totuși, 5000 de lei sunt 5000 de lei…

            🤣🤣🤣

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 BOALA – MARIN SORESCU Doctore, simt ceva mortal Aici, în regiunea ființei mele Mă dor toate organele, Ziua mă doare soarele Iar noaptea lun...