joi, 11 iulie 2024

***

 SĂ NU TE ÎNTRISTEZI


De vei vedea că nu mai pot

Pe umeri crucea să mi-o duc,

...din gură un cuvânt să scot,

Să știi că mult nu mai apuc.


- Copilul meu, tu să ții minte, 

Așa-mi spunea și mama mea,

Viața, va merge înainte...

Păstrează ce-i frumos din ea.


De vei vedea că nu țin minte

Dacă ceva rău ai făcut,

Tu să-ți aduci te rog aminte,

Nicicând eu nu m-am prefăcut.


Când o s-ajungi, o să-ți dai seama

Și o să spui cu mult regret:

,,Câtă dreptate avea mama,

Ce am greșit, nu mai repet!”


De vei vedea că sunt bătrână

Și nu pot ca să mai merg drept,

Să-ți faci timp...să mă ții de mână;

Cât voi mai fi, eu te aștept!


Iar de-o să vezi lumina stinsă,

Să nu te întristezi...(E greu!)

O stea, pe cer va fi aprinsă,

Te va călăuzi...mereu.


Angelica Grosu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Misterioasa Principesă Elisabeta a României   Căsătorită cu George al II-lea al Greciei, a divorțat în 1935, iar cu trei luni înainte de a ...