vineri, 22 decembrie 2023

Scrie-mi prefața

 Scrie-mi prefața


E tot mai frig și gerul parcă taie

în carne vie ca un bisturiu

de-mi tremură și rimele pe foaie,

de frig și dor nici nu mai pot să scriu,


iar peste noapte mă transform în gheață...

Pune un cub din mine în pahar!

Să ne-mbătăm! S-o ia naiba de viață

că picură, când dulce, când amar! 


Topește-mă pe piept, să curg ca lavă

peste buric și undeva mai jos,

să-mi fii stăpână, mai apoi și sclavă,

să te trăiesc, adânc, primejdios!


Scrie-mi și tu cu buzele prefața,

fierbinte, cum ai fost și cum te știu!

Dezgheață-mă pe toată suprafața,

când mă posezi simt că plutesc și-s viu!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...