vineri, 1 decembrie 2023

###

 “- Ce este patria pentru dumneavoastră?

   - Un dor de a sta locului.”

_____


“Sentimentul soarelui răsărind

împreuna cu cea mai suavă doină din fluier,

copacul sub care m-am sărutat mai întâi,

bolta, ciorchinele cu o mie de boabe,

surâsul bărbătesc al tatălui meu

primul meu fir  de păr alb

și mersul grațios al adolescenței,

ale tale sunt Patrie dintotdeauna.


Cine sunt eu? Sună-ți câmpiile…

Cine sunt  eu? Mângâie-ți munții…

Cine sunt eu? Contemplă-ți orașele…

Cine sunt eu? Adulmecă-ți ierburile…

Cine sunt eu? Ascultă-ți primăverile…

CINE SUNT EU? PRIVEȘTE-TE PE TINE INSUȚI.


Al tău sunt Patrie

Di ntotdeauna.”


Nichita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...