vineri, 22 decembrie 2023

Să fim un tot

 Să fim un tot


Sunt nopțile mai reci, dar mai senine,

văd stelele pe boltă la taifas

și știu că vii de-acolo pentru mine

în inimă să faci un veac popas.


Nu te-am văzut și erai la vedere,

mi-ai trimis semne de mai multe ori,

dar eu am alergat după himere

de parcă eram beat, cu mintea-n nori.


Doar c-un sărut m-ai lecuit de toate

cele ce cântă pe mai multe voci,

mi-ai arătat că dacă vrei se poate

în dragoste numai corect să joci.


În palma ta, e bine, dar mi-e teamă

să nu te-atragă vreun meteorit,

să-și facă din iubirea ta reclamă

când el n-are nimic de oferit.


Când ceru-i înnorat, mi-e frig de tine,

mi-e frig și noaptea, ziua când e ger,

dar cât inima ta îmi aparține

prin lume nu mă simt un pasager.


Să fim un TOT, nimeni să nu dividă

iubirea noastră, s-o-mpărțim doar noi,

dacă-i curată n-o să ne ucidă,

trecem de mână-n viața de  apoi.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...