vineri, 22 decembrie 2023

Ca doi copii

 Ca doi copii..


Noaptea plouă cu cerneală, călimara-mi este plină

Mâna-mi este tremurândă, inima-i plină de vină

Mii de pagini îți voi scrie, strânse în coperți de piele

Și un lacăt le voi pune, să-nchid visurile-n ele.


Îți voi scrie viața-n versuri, și-ntr-o mie de culori

Scena fiind doar universul, noi doar simpli doi actori

Dintr-un colt de cer albastru, s-auzi cum te strig pe nume

Să-ți pun viața într-o carte necitită-n astă lume


Mi-aș dori să nu mai pleci să rămâi în astă noapte 

Și cu zâmbetul pe buze îți voi spune printre șoapte

Te iubesc..bine-ai venit, hai rămâi la mine-n suflet

Poate ești prea ostenit..obosit de atâta umblet


Îți voi face pat din iarbă, brațul meu îți v-a fi pernă

Timpul voi opri în loc..viața ne v-a fi eternă

Sub covorul plin de stele, mii de lumânări aprinse

Doar iubindu-te pe tine, în zori ele vor fi stinse


Doi copii cu raze-n păr, și-n priviri cu mii de stele

Le-am dorit din depărtări, n-am ajuns nicicând la ele

Ancorând la mal de gânduri și cu visu-n timp răsfrânt

Vers rebel scris pe hârtie, noi vom  face legământ.

#Ramona🌺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...