vineri, 22 decembrie 2023

Flămând de tine

 Flămând de tine


Azi mai pășesc prin vise și mi-e foame

de fantezii, să le trăim în doi,

de sânii tari și dulci ca două poame

și de piciorul stâng ca să-l îndoi


pe după gât, când mă aplec spre tine

și mușc din sfârc cu dințișori'-ncet...

Piciorul drept pe stângu' îl susține

și amândouă-mi cer să mai repet


mișcarea buzelor pe fiecare

din sânii ce nu se opun deloc,

dar se-nfioară... parc-ar vrea să zboare

la fel ca fluturii de la mijloc.


Îmi place să-ți întinzi apoi piciorul

spre lustra fără viață din tavan

și eu să-i caut bâjbâind izvorul

cu buzele cum cauți la pian


notele-ascunse în claviatură

până descopăr unde-i cheia sol

și-apoi să gust ca dintr-o prăjitură

însiropată-n gama Si bemol.


Mi-e foame iar de tine și mă doare

că nu-mi ajunge-o noapte de amor

să punem fanteziile-n valoare...

pe toate câte sunt... și-apoi s ă mor.


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...