marți, 5 decembrie 2023

***

 Dragii mei, 

Seara ajunului Sf. Nicolae dă startul celei mai frumoase perioade a anului! ❄️🌲

Dacă lui Moș Crăciun i-am trimis, copil fiind, câteva scrisorele, Moșului Nicolae nu i-am scris niciodată… Și cu toate acestea a venit în fiecare an! Mărturisesc, de pe poziția adultului de acum, că îl așteptam cu un amestec de bucurie și teamă în același timp, pentru că așa cum știți, Moșul aduce și nuielușe… și de multe ori nu eram tocmai cel mai cuminte copil…

Vremurile pe care le trăim sunt total diferite de cele ale copilăriei mele, iar atracția copiilor față de noua tehnologie pare să nu mai surprindă pe nimeni… Însă nu sunt convinsă că de un astfel de dar își va aminti copilul tău peste ani. Își va aminti cu siguranță mesajul de dragoste pe care i l-ai transmis!!! 

Dragii mei, "BANII pot fi coaja multor lucruri, dar în nici un caz miezul acestora.  Ei aduc mâncare, dar nu şi poftă; medicamente nu şi sănatate; cunostinţe, nu şi prieteni; servitori, dar nu loialitate; zile de bucurie, nu şi linişte şi fericire". Îmi place să cred că banii NU schimbă omul! Că el, OMUL este iubitor de lucruri simple, simbolice și că se mulțumește cu puținul pe care unii îl au de oferit, dar cu toată dragostea. Și rămâne așa cum a fost înainte de BANI!!!

Mă simt din nou legată, prin firul amintirilor de acele vremuri fantastice ale copilariei și îmi reamintesc cu nostalgie de acele seri minunate când ne pregăteam cizmulițele... iar el, misteriosul Moș era foarte punctual…

O să le pregătesc și în acest an… Și… indiferent ce voi găsi în ele, mi-aș dori, ca în fiecare an, dragostea fiului și soțului meu! A… și încă ceva: o fărâmă de copilărie - ambalată frumos într-o cutie cu fundă 🎁 sau împrăștiată pur și simplu în aerul de sărbătoare...

O să îl rog pe Moșul cel blând să pună și în ghetele fiului meu câteva daruri: înțelepciune, bunătate, sinceritate, sănătate, blândețe, răbdare, iertare și iubire 💝. Nu duce lipsă, dar sunt cele mai importante! Alături firește de toată dragostea mea!

Ei, dragilor să așteptam … Moș Nicolae e undeva pe drum, spre noi…

Vă doresc din suflet să primiți iertare și iubire. Și vă rog: nu uitați să le oferiți la rândul vostru!!!!


Să vă fie bine, oame ni buni! 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...