marți, 5 decembrie 2023

***

 Cel mai ingrozitor sfat pe care l-am primit legat de relatii este acesta: „Barbatul nu trebuie sa te cunoasca decat de la brau in jos.” 


Si cred ca este o convingere destul de populara, fiindca a ajuns la mine din mai multe surse. Si m-am straduit din rasputeri sa fac pe dos. 


Cand l-am cunoscut pe sotul meu am stat de vorba ore, zeci de ore, sute de ore, despre orice si despre nimic, despre trecutul nostru si sperantele de viitor, succese si esecuri, defecte si calitati, frici si aspiratii... Ar trebui sa scriu o lista foarte lunga, asa ca nu o sa intru in detalii. 


Am avut incredere unul in celalalt, ne-am permis sa fim sinceri, vulnerabili si imperfecti. Si ne-am oferit spatiu si suport ca sa evoluam. Nu avem o relatie „perfecta”. La urma urmelor, standardele de perfectiune difera si tot ce-ti poti dori este sa gasesti ceva potrivit pentru tine. 


Unde vreau sa ajung cu asta? La jocul „Ma mai iubesti?”... 


Dupa 11 ani de relatie si atatea ore de conversatie la activ, chiar eram curioasa ce ar putea scrie pe cartonase astfel incat sa ne provoace. Am inceput sa jucam primul joc in tramvai, in drum spre casa. Strecuram pe rand mana in cutie si scoteam cate un cartonas. Citeam o intrebare si raspundeam. 


Pana am ajuns acasa trebuia deja sa pregatesc un mic dejun gurmand pentru a doua zi (nu va faceti iluzii, a fost paine gurmand prajita! :)) ). Ajunsi acasa am jucat conform instructiunilor, dar fara a cronometra timpul de raspuns. Intrebarile au fost provocatoare si diverse. Unele s-au suprapus peste conversatii mai vechi, altele au starnit conversatii pe care altfel nu ne-am fi gandit, poate, sa le avem. 


Si cea mai faina parte a fost ca, aproape dupa fiecare raspuns, am avut si o scurta conversatie pe tema respectiva, am schimbat idei. Asa ca a durat ceva sa ajungem la punctul de finish. 


Marturisesc ca am avut probleme cu a acorda punctajul, iar cel care a fost punctat prima data a trecut primul linia de sosire... :)) Pentru cei care nu sunt neaparat fani ai gameboard-urilor, recomand cu caldura a se lua cartonasele (o parte dintre ele) din cutie si a se pune in geanta. 


A se folosi la iesirile in doi la iarba verde, la plaja, la terasa, pentru a diversifica subiectele de conversatie si a face intalnirile mai provocatoare. Probabil unele provocari nu vor putea fi efectuate pe loc, asa ca jocul va continua si acasa... 


Ca sa nu mai spun ca pot fi inventate „pedepse” si „recompense” noi fata de cele sugerate de autorii jocului... Totul tine de parteneri. 😉 

- Emilia Furdui 


Găsești jocul aici: https://tikaboo.ro/joc-ma-mai-iubesti/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...