luni, 25 decembrie 2023

S-a născut Iisus

 S-a născut Iisus


Stau lângă șemineu și-ascult colinde,

copii-mi spun că s-a născut Iisus,

iar vraja lor, încet, încet, mă prinde,

și mă ridică parcă mai presus


de lumea care merge spre niciunde

că nimeni n-are niciun țel concret

și adevărul în genuni se-ascunde,

dar eu privesc pios spre Nazaret


spre locul unde s-a născut Mesia.

În sufletul ce-mi plânge l-am aflat

pe Fiul Domnului îndeplinind misia

și după ce l-a răstignit Pilat. 


Eu mă închin și focul care plânge

în șemineu purifică. Niciun

gând negru astăzi nu mă va înfrânge

că-s cu Iisus în ziua de Crăciun.


versuri: Ioan Grigoraș 


 Crăciun fericit tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...