vineri, 22 decembrie 2023

Când totul e permis

 Când totul e permis


Îți mângâi cu privirea pielea fină,

cu degetele caut s-o ating

de jos în sus, ușor ca să nu sting

din fantezii vreo geană de lumină.


Și buzele ar vrea să te alinte,

se tem și ele c-ar fi interzis,

tu spui că în iubire e permis

să faci ce vrei și să nu fii cuminte.


Îmi dai curaj și gura ta-mi ridică

moralul până la un punct pervers

să evadez din propriul univers

că-n dragoste ce-i mult nicicând nu strică.


Mă las purtat de val și limba-mi joacă

într-un picior în ceașca de cafea,

îmi juri pe sfinți că va fi doar a mea,

doar pentru mine o să se desfacă.


Îmi las la tine-n holdă orice teamă

și fermecat de gustul de abis

îți spun, iubirea mea, că vreau un bis

să experimentăm întreaga gamă.


Tu ești de-acord, dar nu mai ai răbdare

și vrei dacă se poate înc-un pic... 

acum... Ajută-mă ca să-mi ridic

moralul adormit printre pic ioare!


versuri: Ioan Grigoraș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...