vineri, 1 decembrie 2023

***

 De ce citesc?

Nu mă pot abţine.

Citesc să învăț și să cresc, să râd

și să fiu motivat.

Citesc pentru a înțelege lucruri pe care nu le-am mai citit niciodată

a fost expus la.

Citesc când sunt morocănos, când tocmai am

a spus lucruri monumental prostești către

oameni pe care îi iubesc.

Citesc pentru putere pentru a mă ajuta atunci când

mă simt distrus, descurajat și speriat.

Citesc când sunt supărat pe tot

lume.

Citesc când totul merge bine.

Citesc pentru a găsi speranța.

Citesc pentru că sunt inventat, nu doar din

piele și oase, de priveliști, sentimente,

și o nevoie profundă de ciocolată, dar eu sunt

De asemenea, format din cuvinte.

Cuvintele descriu gândurile mele și ce este

ascuns în inima mea.

Cuvintele sunt vii - când am găsit un

poveste pe care o iubesc, am citit-o din nou și

din nou, ca și cum aș cânta un cântec preferat

iar şi iar.

Cititul nu este pasiv - intru în

poveste cu personajele, respiră

aerul lor, simte-le frustrările,

țipă la ei să se oprească când sunt

pe cale să fac ceva stupid, să plâng cu

ei, râzi cu ei.

Să citești pentru mine, înseamnă să-mi petrec timpul cu un

Prietene.

O carte este un prieten.

Niciodată nu poți avea prea multe. ~Gary Paulsen


(Carte: Perioada de valabilitate: Povești după c arte [ad] https://amzn.to/4a26u9G ) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift.  "Gulliver's Travels" by Jonathan Swift is a satirical novel published...